gledestårer

live-blogging rett etter at lagtinget har godtatt odelstingets vedtak fra sist uke. ALLE VEDTAKENE!! assistert befruktning (måtte telles TRE ganger), adopsjon, loven i sin helhet.

jeg skjelver og gråter og ler.

bjørg tørresdal er misfornøyd. jeg gir faen, bjørg, rett og slett. du taler for døve ører. jadijadijadi, ikke nok utredet, hva kommer til å skje, ikke gjennomdebattert, stakkars barna.

stakkars dine barn, bjørg. ja, jeg sa det.

fest på operaen på fredag! kom og feire menneskerettigheter, likestilling og kjærligheten. wuhuuu!

4 Responses to “gledestårer”


  1. 1 Kurt juni 17, 2008, kl. 4:22 pm

    Det var på tide at det ble likt for alle! Sudden outbreak of common sense!!

  2. 2 Linn juni 17, 2008, kl. 7:55 pm

    gratulerer!

  3. 3 christian j juni 18, 2008, kl. 7:23 am

    gratulerer! så deler av stortingsdebatten på nettet, gremmes av krf og frp (men det gjorde jeg forsåvidt uansett)

  4. 4 carys juni 18, 2008, kl. 8:53 am

    jippi!
    jeg vet, christian, det har vært mye lavmål den siste uken (og de siste månedene). mon tro hva de kommer til å tenke om seg selv et par år frem i tid.


Legg igjen en kommentar

