jeg var forelsket i carola

vel og merke bare i et kort øyeblikk, men likevel. hun kom løpende inn i livet mitt 4. mai 1991.

når jeg tenker meg om, var jeg forelsket i ganske mange av artistene i grand prix. kanskje det var derfor jeg tok opp og så showet om igjen og om igjen flere år på rad. er det hakket mindre pinlig å se grand prix pga at man liker damene enn pga at man liker musikken? eller gjør de dårlige sceneantrekkene og hårfriyrene det til et dødt løp.

hvem husker ikke spania i 1990, som etter gjentatte forsøk og tekniske feil på musikken, endelig kunne vrikke fra seg til bandido. legg merke til den prototypiske latin lover gitarspilleren.

eller hva med den mer jordnære danske lonnie devantier, med hallo hallo i 1990. er hun gravid, eller er hun bare dårlig på høye hæler?

i could go on and ON. hva med celine?

alt du trenger, er denne siden og youtube, og der har du andre pinsedag i et nøtteskall.

3 Responses to “jeg var forelsket i carola”


  1. 1 Blaise mai 16, 2008, kl. 2:25 pm

    «i could go on and on»

    very nice pun, indeed!

  2. 2 carys mai 18, 2008, kl. 7:45 pm

    den må ha kommet helt ubevist – så den ikke før du sa det!

  3. 3 zagabå mai 22, 2008, kl. 6:49 pm

    Azucar Moreno var kjempebra, jeg husker jeg kjøpte CD`n. Memories…🙂


Legg igjen en kommentar

