dypt om snø

i dag snør det igjen. i oslo i dag arrangeres den store nasjonale marsjen for bevaring av ekteskapet. i dag holdes det folkemøte på youngstorget for bevaring av ekteskapet.

jeg kunne sikkert lirt av meg mye kvasi-dypt om snøen og symbolikken og at den kom akkurat i dag, men kort sagt håper jeg bare at de fryser rompa av seg. jeg håper de har glemt å ta med stillongs fra sørlandet, og at de fryser på lårene. jeg håper at de har glemt votter, og så må de kjøpe sånne strikkehansker fra hennes til 19,90, men de er selvfølgelig alt for tynne til å holde kulden ute, så de blir kalde på fingrene likevel. jeg håper at de bare har tatt med seg joggesko og bomullsstrømper, og at de blir kalde og våte på føttene. jeg håper at de glemte lue, slik at de kommer hjem til hotellet i kveld med vondt i ørene. jeg håper at de har glemt å ta med seg lommetørkle, og at de ender opp med å måtte tørke bort snuen med de våte strikkehanskene fra hennes. ingenting er verre enn å stå ute i snøen og kulden uten lommetørkle og måtte tørke bort snuen med våte strikkehansker fra hennes.

0 Responses to “dypt om snø”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

