the taste of tap in the afternoon

avlasterbarnet tar seg en slurk vann på teknisk museum. min første tanke var urk, han slikker på kranen. min andre tanke var å be ham vente litt før han drakk, slik at jeg kunne vaske kranen med såpe og varmt vann. min tredje tanke var, hm, når jeg tenker meg om, så husker jeg smaken av kran.

dsc00202-kopi.jpg

noen sa en gang at det må jo være en grunn til at vi som voksne faktisk vet hvordan nær sagt alt smaker.

0 Responses to “the taste of tap in the afternoon”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

