t minus 5

er det sånn at når man skal gifte seg, så er man programforpliktet til å si ting som «herregud, jeg skal gifte meg!» eller «snart slutt på friheten!» eller «nå er det slutt på morroa!» eller «da var livet over for min del!» eller «herregud, jeg skal aldri ha sex med noen andre EVER AGAIN!»?

personlig gleder jeg bare rauå av meg. og for de som tenker at det hadde vært greit med et lite bryllup uten fest, men som er redd for å gå glipp av noen, sier jeg bare: do it. du får presanger likevel.

0 Responses to “t minus 5”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

