dobbeltmoralens høyborg

jeg har absolutt ingen kommentar til følgende klipp fra fox-talkshowet the o’reilly factor. read it, watch it and weep.

cutest couple

3 Responses to “dobbeltmoralens høyborg”


  1. 1 Kurt november 11, 2007, kl. 10:44 pm

    For en idiot…

  2. 2 christian november 12, 2007, kl. 3:06 am

    «I’m not judging anybody at anything»

    Haha. Men seriøst, du må ikke se på Fox. Det er derfor jeg piratkopierer The Simpsons; jeg håper det er noe sannhetsgehalt i at fildeling dreper de kommersielle aktørene

  3. 3 carys november 12, 2007, kl. 9:07 am

    hehe, god teori!

    personlig skal jeg klare å heve meg over dette søppelet, men det som er skremmende, er 1) at han får penger til/for å sitte og si disse tingene uten at noen sier noe som helst, og 2) at 100 milioner amerikanere sitter og nikker i takt når de ser på.


Legg igjen en kommentar

