supernaiv

*ring-ring*

meg: hei

selger: hei! jeg ringer fra aftenposten!

meg: m-hm

selger: du, jeg ringer egentlig bare med noen gode nyheter!

meg: jasså?

selger: ja, du skjønner, vi har nettopp gjort masse forbedringer i morgenutgaven, og nå har vi trukket ut et begrenset antall (aften-)abonnenter som skal få prøve denne nye, forbedrede utgaven av morgenavisen GRATIS i tre måneder! det er helt uten forpliktelser, og når det gjenstår to uker av denne GRATIS prøvetiden, så ringer vi deg, og alt du trenger å gjøre er å bestemme deg for om du vil beholde morgenutgaven eller gå tilbake til aftenabonnementet ditt.

meg: (oppriktig) wow, så kjekt, det høres jo veldig bra ut (tenker i mitt stille sinn på den enorme papirmengden som vil hope seg opp. ulest morgenutgave på utlest morgenutgave. but what the hell, it’s FREE!)

selger: ja, ikke sant! og når jeg sier gratis og uforpliktende, så mener jeg at vi her i aftenposten tar på oss alle kostnader rundt selve avisen, men det vi trenger litt hjelp til for at de fem morgenutgavene og a-magasinet skal bli levert, er betalingen til budet. det blir bare 18 kr i uken!

meg: *klikk*

ja, jeg gikk et øyeblikk i baret, jeg følte meg spesiell. tenk, jeg hadde blitt valgt ut av aftenposten!

men det jeg tenker på nå, derimot, er budet. 18 kr uken for å levere fem morgenutgaver OG a-magasinet. i wanna be a paperboy, like, now!

0 Responses to “supernaiv”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

