it must be bunnies!

once more with feeling er en av de beste buffy-episodene. hele episoden er lagt opp som en musikal, der de forskjellige personene med jevne mellomrom bryter ut i svulstig sang. den absolutt beste scenen (og sangen) er den i klippet nedenfor. anya er livredd kaniner, har alltid vært det, så når resten av gjengen begynner å synge om hva som kan være årsaken til all denne – ja, nettopp – syngingen, har hun sin egen løsning.

du kan til og med synge med!

3 Responses to “it must be bunnies!”


  1. 1 Kurt november 8, 2007, kl. 7:18 pm

    Er på ferie i Danmark sammen med HL. HL spør hva det er jeg holder på med siden det kommer lyd gjennom den bærbare.

    «Carys har postet en ny blog med referanse til en syngeepisode av Buffy»

    HL svarer /raskt/ «Once more with feeling»

  2. 2 carys november 8, 2007, kl. 10:45 pm

    at hl kan sin buffy er det ingen tvil om. hun kunne nok sin buffy ganske mye før jeg lærte min. men jeg har forstått det sånn at hun ikke er så glad i denne episoden. kanskje jeg må tvinge henne til en visning og la min smittende iver .. eh .. smitte over på henne.


Legg igjen en kommentar

