bad

det gamle badet:

dscn2879.jpg

dscn2878.jpg

det hadde en slags 60-tallsfeel over seg. ganske sjarmerende, hvis man ser bort fra rennende do (takk for den, ingrid …), iskaldt gulv og kun én varmekilde (radiatorrørene). fine fliser.

dscn2886.jpg

da de begynte å rive ned det gamle badet, derimot.

dscn2914.jpg

det var den 60-tallssjarmen down the drain.

enter: det nye badet. jeg har bare ett ord. VARMEKABLER.

dscn2969.jpg

ok, fire ord til. DO SOM IKKE RENNER

dscn2970.jpg

(er det ikke spennende å se bilde av doen min, forresten?)

ok, tre ord til. OPPLEGG TIL VASKEMASKIN

dscn2972.jpg

nevnte jeg VARMEKABLER?

dscn2974.jpg

det har aldri vært så gøy å dusje. i tillegg kan jeg nå garantere at neste gang jeg har fest her, kommer doen til å funke hele natten gjennom.

4 Responses to “bad”


  1. 3 Anji november 27, 2007, kl. 5:07 pm

    Eeeeehhh..
    Klarte ikke å la være å legge merke til den gamle doens positur.
    Har dere fått fjernet årsaken til det oxo samtidig?

  2. 4 carys november 27, 2007, kl. 5:12 pm

    mannen som har tatt opp doringen, mener du?


Legg igjen en kommentar

