TOPPEN AV DÅRLIG TIMING?

Å BEGYNNE MED HJEMMEKONTOR NÅR BORETTSLAGET PUSSER OPP BADENE I BLOKKA. MY EARS!

4 Responses to “TOPPEN AV DÅRLIG TIMING?”


  1. 1 Blaise oktober 23, 2007, kl. 12:57 pm

    I’m sorry, did you say something?

  2. 2 Blaise oktober 23, 2007, kl. 1:25 pm

    A teensy weensy coup de blog:

    Jeg er inne i en kjeeeeeedelig time. Noen ganger sitter man på jobb og det bare forekommer så uendelig meningsløst og kjeeeeeeeedelig. Men det er egentlig ikke det. Grunnen er kun den at nå har jeg fått gjort unna alt det hjernedødet crap’et som skulle gjøres, så nå sitter jeg igjen med de gjøremålene som faktisk krever litt hjerneaktivitet.

    Which is a good thing. But not today. Typisk tilstand i hjernen min nå er at den ene cellen sliter med å dytte den andre raskt nok i rullestolen. Sitter og ser på et blankt ark – to faktisk, ett på skjermen og ett på bordet – og disse skal fylles med den mest fantastiske prosjektbeskrivelsen known to man.

    Hittil har jeg klart å fylle dem med en fin boksfigur hvor det står steg 1-5. Brukte lang tid på å finne ut om pilen som viser nåværende status skulle være rød eller grønn. I’m in a red mood. Den ble rød. Mens resten av boksen er blå. Høres ikke dette fint ut? Yeah!

    Men nå er jeg på en måte ferdig med tegningene, så da må disse ordene komme. Kom da!, sier jeg. Og de skulker unna og tar seg en røyk på terrassen. Kjipinger!, roper jeg. Og der hoppet de ned fra 4. etasje gitt — makan til feiginger!

    Gode råd for førstehjelp til ordene som ligger most utenfor kjellervinduet? Jaja, nå fikk jeg iallefall rablet litt fra meg.

    Thanks for listening.

    From the Blogless One

  3. 3 Kurt oktober 23, 2007, kl. 2:03 pm

    Du kunne ha sitti 5 meter fra et kundesenter😉

  4. 4 carys oktober 24, 2007, kl. 9:39 am

    ouch, kundesentre er oppe der når det gjelder plagsom bakgrunnsstøy, men JEG VINNER UANSETT! det føles som om noen står med boret PÅ sneglehuset.


Legg igjen en kommentar

