red is today’s black

jeg er generelt sett ikke så veldig begeistret for symbolske handlinger. det er de faktiske handlingene som teller. hvis du går med det hvite make poverty history-armbåndet, men samtidig passerer alle bøssebærere og bare MÅ ha den nye ipoden, teller det ikke.

men i dag er det ikke så mye annet å ty til.

red.jpg

hadde du gått ut i gatene og ofret livet? jeg vet ikke engang hva det spørsmålet betyr ...

4 Responses to “red is today’s black”


  1. 1 Blaise september 28, 2007, kl. 1:02 pm

    True True — dette med symbolske handlinger.

    Men akkurat idag er jeg rød… fordi jeg fant ut at det var en fin måte å si «jeg vet hva som foregår»

    … i motsetning til de som hopper videre til overskriften om Britney eller Paris.

    RED IS TODAY’S BLACK

  2. 2 Kurt september 28, 2007, kl. 1:25 pm

    Til og med vg er i rødt i dag.

    Håper det kommer noe godt ut av dette her…

  3. 3 carys september 28, 2007, kl. 1:48 pm

    godt poeng, blaise. og jeg stjeler on-lineren din som tittel på posten.

    det må komme noe godt ut av dette. det bare må.

  4. 4 Blaise september 28, 2007, kl. 2:57 pm

    «En tjenestemann hos de burmesiske telemyndighetene sier til nyhetsbyrået AFP at internettforbindelsen ble brutt på grunn av skader på en undervannskabel.»

    – Fra Aftenposten

    Dette må enten være tidenes tilfeldighet eller verdens verste bortforklaring – I wonder which…


Legg igjen en kommentar

