lesbian faux-pas

siden jeg har en lang og upraktisk lugg for øyeblikket, bruker jeg en hårnål når jeg på jobb, slik at jeg skal slippe å få håret i øynene hele tiden. denne hårnålen er ikke særlig fancy eller kul, men den gjør nytten. men nå nettopp opplevde jeg en heller pinlig situasjon. jeg hadde vært i kantinen og hamstret cola light og vestlandslefse (hei, overtid), og da jeg nærmer meg kontoret på tilbakeveien, kommer the resident lesbian på jobben min gående mot meg. hjelp, hårnålen! hva skal jeg gjøre! gode råd er dyre, men siden jeg har armene fulle av nevnte cola og lefse, får jeg ikke tatt den ut. vi nikker gjenkjennende og passerer hverandre. aner jeg et hånlig flir om munnen hennes? jeg slår blikket ned. oh, the shame of it all.

ist2_47660_bobby_pins.jpg

håper ikke all respekt er tapt for evig og alltid.

2 Responses to “lesbian faux-pas”


  1. 1 Stranger september 26, 2007, kl. 6:03 pm

    Jøss, det er virkelig første gang jeg har hørt noen påstå at de ser *mer* hetero ut med fliseklemmer!

  2. 2 carys september 26, 2007, kl. 8:51 pm

    ting i håret er alltid mer hetero enn ingenting i håret. utenom voks.


Legg igjen en kommentar

