mr. west is the best

denne mannen er min nye madonna, dvs at alt han lager, er bra (ok, greit, madonnas american life var crap). kanye wests nye plate, graduation, ble sluppet i går, så jeg har ikke hørt gjennom den så mange ganger, men jeg kan allerede si at den blir bedre og bedre for hver gang.  måten han sampler og blander gammel og ny musikk på, gir meg frysninger. det beste er at han er milevis unna gangstarapen fra kjøttberg som 50 cent – han synger faktisk om andre ting enn damer, puling, champagne, våpen og hvor kul bilen hans er. klær, derimot, er han veldig opptatt av. en dag jeg kjeder meg, skal jeg sette meg ned og telle hvor mange ganger han han nevner louis vuitton. det kan ta sin tid.

kanye_west1.jpg

0 Responses to “mr. west is the best”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

