tittelkonkurranse

18_-949425154.jpg

there are so many …

jeg tror jeg går og tar meg et avslappende bad.

du, jeg fikk ikke tak i dealeren min, så jeg tar meg en tur på do i stedet.

hva sier mine ish 30 lesere?

3 Responses to “tittelkonkurranse”


  1. 1 Øystein august 27, 2007, kl. 5:44 pm

    Feil farge på badekaret

  2. 2 kurt august 29, 2007, kl. 2:50 pm

    «hot tub fantasy,
    instant pleasure, love at first sigh»

  3. 3 carys august 29, 2007, kl. 4:09 pm

    jeg skjønner nå at jeg har valgt HELT feil med tanke på farge og mønster til det nye badet mitt.


Legg igjen en kommentar

