hvor ille ute er jeg når jeg begynner å grine av westlife?

damn you, klem fm.

merk: sangens innhold reflekterer på ingen måte gjeldende kjærestestatus.

6 Responses to “hvor ille ute er jeg når jeg begynner å grine av westlife?”


  1. 1 Stranger juli 31, 2007, kl. 8:30 pm

    Jeg håper du skal ha mensen snart😉

  2. 3 Øystein august 1, 2007, kl. 11:24 pm

    Det er ille. På en skala fra 1 til 10, ca. 8.

    Jeg gråt (nesten) når jeg hørte We are the world på ny. Ille det óg. Og så gråter jeg hver gang de kaster stein på Forrest Gump og hans kommende kone roper run Forrest, run.

  3. 4 carys august 2, 2007, kl. 11:46 am

    i går i bilen spilte klem fm secret garden med bruce springsteen. den minner meg om jerry maguire, og jerry maguire griner jeg nesten alltid av.
    «it was just a mission statement»

  4. 5 Stranger august 4, 2007, kl. 3:06 pm

    Jøss, ikke for å være surpomp men både Forrest Gump og Jerry Maguire topper lista mi over overvurderte

    Her er grinetoppen:
    1. The Way We Were
    2. Bridges of Madison County
    3. Closer

  5. 6 carys august 10, 2007, kl. 8:55 am

    jerry maguire er helt sikker overvurdert, men jeg griner likevel. broene i madison county så jeg på kino, og la meg bare si hvor flaut det var å gå ut fra kinosalen etterpå. snørr og tårer.


Legg igjen en kommentar

