ti tv-serier du må se

siden christian klarte å utelate seks fot under fra sin liste, må jeg bare skrive min egen.

1. six feet under

060406_dvd_sixfeetunder_ex.jpg

2. buffy

ash-gilesbuffyflashlight.jpg

3. absolutely fabulous

absolutely-fabulous-cc01.jpg

4. pride and prejudice

prideandprejudice.jpg

5. my so-called life

uten-navn.jpg

6. little britain

daffyd_narrowweb__300×4140.jpg

7. twin peaks

kyle_maclachlan_twin_peaks.jpg

8. the office

sr2209rickb.jpg

9. scrubs

scrubs_season_1_dvd_1.jpg

10. l.a. law

9674-0056.jpg

5 Responses to “ti tv-serier du må se”


  1. 1 Finn Olav mai 15, 2007, kl. 10:01 am

    Aargh! Hvordan kan du utelate Rome og Extras? For å ikke snakke om at alle, absolutt alle, har godt av å se Det var en gang et menneske før de blir 12 år.

    West Wing og Sopranos kan jeg skjønne at ikke alle liker, så jeg skal ikke begynne å plukke på dem.

  2. 2 carys mai 15, 2007, kl. 10:19 am

    rome har jeg aldri sett, men extras er jeg enig i. den lå på listen en stund, men ti er ti, ikke elleve. episoden med kate winslet er jo en klassiker.

  3. 3 C mai 16, 2007, kl. 12:53 am

    Men— hvor ble det av CSI?!

  4. 4 carys mai 16, 2007, kl. 8:26 am

    CSI var ikke oppe til vurdering en gang. kom nettopp på murder one, derimot, kan det være en fattig trøst at jeg legger den til som en runner-up?

  5. 5 Christian Jacobsen mai 16, 2007, kl. 2:04 pm

    Ajajaj, jeg var lenge i tvil om jeg skulle ta med Pride & Prejudice, men fant ut at det rett og slett ble for få episoder (Band of Brothers ble på hengende håret tatt inn i det gode selskap)

    Six Feet Under kom på nesten-listen min, jeg har et veldig problematisk forhold til serien: jeg vil gjerne like den, men jeg klarer det ikke helt. Det er noe som skurrer.

    The Office har jeg aldri sett mer enn fem minutter av, jeg blir så flau at jeg nesten tyr til vold for å komme meg unna.

    Absolutely Fabulous var en «nesten-nesten», jeg har sett det så mye at jeg de kommer litt i Blackadder-kategorien: for mye av det samme.


Legg igjen en kommentar

