penger spart (jeg er en kynisk jævel)

yes, da går det riktig vei. regjeringen går inn for kjønnsnøytral ekteskapslov. med en slik lov følger adopsjonsrettigheter og rettigheter i forhold til assistert befruktning. jo, for faen! jeg gleder meg, det kan nemlig bli ganske dyrt å måtte hoppe på et fly til køben hver gang eggløsningstesten blir blå (eller hva den nå blir). noen er fryktelig fruktbare og blir gravide etter det første forsøket, mens andre trenger to-tre-fire-fem forsøk på å lykkes. en to-tre-fire-fem flybilletter tur-retur for to, en to-tre-fire-fem inseminasjoner (like the cows, you know) på fem tusen a pop, to-tre-fire-fem shoppingdager tilbrakt på strøget … når ungen endelig kommer, har vi ikke råd til bleier engang. dette må da være diskriminerende, og hvis forslaget ikke går gjennom, vil jeg kreve høyere engangsstønad og kontantstøtte. yeah, right.

men for all del, jeg sier ja takk til en liten halvdanske også, jeg.

0 Responses to “penger spart (jeg er en kynisk jævel)”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

