la-di-da

vi flytter og flytter. som naboen sa i dag: frem til nå har vi bare koseflyttet. nå kommer alt driten. hun har et poeng: alle som har flyttet, vet at selv den minste hybelen rommer en usannsynlig mengde ting. og drit. og mer ting. vi trenger heldigvis ikke slepe driten så langt, kun to etasjer med heis. naboen kommer stadig over ting hun hadde glemt, ting som hun ikke har tenkt på på tre år. i dag fant hun en mappe full av viktige papirer:

dscn2390.jpg

jeg sa at den måtte hun ikke kaste, det er viktig å ta vare på viktige papirer. folk som ikke har så mye system i de viktige papirene sine, meg inkludert, har en tendens til å spare på alt. mitt system er å legge alt jeg mottar, i en skuff, og når jeg en gang i fremtiden kommer i en situasjon der jeg trenger et viktig dokument, finner jeg det alltid i den skuffen. men tilbake til naboens viktige papirer. hun synes det var et poeng å sjekke hvor viktige disse papirene var, siden graden av viktighet kan være svært relativ, spesielt etter tre år. her ser dere de viktige papirere:

dscn2395.jpg

jeg har egentlig lurt litt på hva hun haster av gårde til hver morgen. nå skjønner jeg det.

2 Responses to “la-di-da”


  1. 1 Hanne Lore mai 16, 2007, kl. 4:18 pm

    He he he he … Lo veldig høyt inni meg og måtte tørke en tåre.

  2. 2 Kurt mai 16, 2007, kl. 4:41 pm

    Aahhhh… Jeg måtte lese den to ganger før jeg forstod bloggen^^

    Fiffig. Bra å sjekke. Bra å kaste:)


Legg igjen en kommentar

