post party

dscn2361.jpg
disse tingene ble glemt igjen på festen min i går. lommelerken og lucky striken har jeg ingen problemer med å ta vare på, men jeg synes nesten at hun som eier de fine vottene (kaldt her i oslo), bør få dem igjen. jeg har ikke peiling på hvem sin ønnikk det er, den fant jeg inni boden i dag da vi ryddet. jeg var ikke klar over at festen tok av på denne måten, men når jeg tenker meg om, er det nok av potensielle eiere. forholdet gutter/jenter var i favør guttene, og med mange single damer hadde de nok å velge mellom. hm.
ønnikken kastet jeg forresten rett etter at jeg hadde tatt dette bildet, bare så det er sagt.
jeg pleier ikke drikke sprit, så de to drinkene i går satte sine spor. jeg var i koma til halv to i dag, merket ikke en gang at naboen våknet klokken åtte og ikke fikk sove, og dermed stod opp og så på shrek 2. naboen er glad i å lage mat, så hun fikset knallgod mat til festen. og nå, nå står hun jammen meg med hendene nedi sisternen på doen min og fikser den også. hva skal jeg gjøre i dette forholdet hvis hun både koker og fikser? kanskje jeg kan betale for maten og verktøyene hun trenger. jeg er jo glad i å shoppe.

3 Responses to “post party”


  1. 1 Øystein april 22, 2007, kl. 8:43 pm

    Gjenglemte ønniker i boden må sies å være en fullgod indikator på god fest. Minneverdig óg, hvertfall for den med tapt ønnik. Eller kan hende vedkommende ikke husker stort og våknet commando i dag uten å vite hvorfor.

  2. 2 carys april 22, 2007, kl. 10:23 pm

    for ikke å si våkner uten klær i det hele tatt?


Legg igjen en kommentar

