six final minutes

(en slags) spoiler hvis du ikke har sett siste episode

jeg kjenner det skikkelig når jeg ser nate i sidespeilet på claires bil i begynnelsen av dette klippet. og når ruth ser ham rett før hun dør. og når david ser keith igjen, så ung og utrolig pen.
jeg har spurt meg selv mange ganger hva det er med denne serien. hvorfor blir jeg lei meg når disse folkene dør. hvorfor gråter jeg for tv-karakterer når det er nok av andre ting å gråte for. er tv så likt livet? eller er livet så likt tv?

0 Responses to “six final minutes”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

