facehooked

jeg har allerede gjort den greia på gaysir ganske lenge. it’s old, man. no way om jeg gidder å bruke masse tid hver dag på å skjekke om noen (please!) har lagt inn kommentarer, på å skrive poster og å legge ut bilder slik at alle kan se hvem jeg er.

kremt.

2 Responses to “facehooked”


  1. 1 Øystein april 18, 2007, kl. 9:03 pm

    Enig. Kremt. Jeg har også fått noen invitasjoner til facebook, men disse har jeg avslått. Det er en tjeneste jeg har valgt å boicotte.

  2. 2 Milla april 19, 2007, kl. 9:55 am

    Men det er jo så moro!😀


Legg igjen en kommentar

