populærmusikkens veier er uransakelige

av en eller annen grunn elsker jeg denne sangen. jeg vet ikke hvorfor. nå har jeg hørt den seks åtte ganger på rad. såvidt jeg vet, har jeg ikke spesielt mye til overs for smågutter som r’n’b-er seg inn i jentenes hjerter. rap – ja. r’n’b – not so much. jeg kunne for så vidt godt bodd i en kul loftsleilighet og kjørt en sånn kul sykkel, og jeg liker litt store og sægga bukser, men likevel. less butter, please!

det kan ha noe med tina turner-samplingen å gjøre. eller den myke, fine begynnelsen der han mmm-er så fint. eller strofen «let me love you. that’s all you need, baby». i’m such a sucker for romance.

fuck it, lotsa butter, please.

1 Response to “populærmusikkens veier er uransakelige”


  1. 1 gro april 19, 2007, kl. 11:14 pm

    Han er jo så skjønn, ser ut som en liten gutt. Og så synger han så søtt. Jeg liker den, Ø synes den sucks hihi


Legg igjen en kommentar

