29

så da var vi like gamle, naboen og jeg. i hvert fall for en stakket stund. fem måneder og fire dager, for å være nøyaktig. jeg kjenner foreløpig ingen skrekk ved tanken på at jeg inne i mitt siste tjueår, tror det kommer til å skje nok av bra ting i tredveårene også. dog, når jeg tenker meg om, er det ganske ofte jeg har tenkt «ja, jeg blir jo eldre, men jeg er ikke så gammel, jeg er jo i tjueårene enda». kanskje jeg må bruke det neste året til å bygge meg en ny garderobe som vil være en trettiåring verdig. samtidig er det fint å være det ungdommelige, conversetrakterende og øretelefonbrukende innslaget på jobb. speaking of which, jeg fikk nye øretelefoner av naboen til bursdagen. har vært stor fan av koss portapro de siste årene, men putene blir litt fort slitt ut og av. i teorien skal man kunne gå til forhandleren å få nye puter, men free record shop hadde i hvert fall aldri noen på lager. jeg kjøpte en annet kossmodell for noen måneder siden, men de skuffet stort. lyden fra telefonen (som jo ikke er all verdens i utgangspunktet) ble veldig lav, og jeg måtte skru volumet til maks for i det hele tatt å høre noe. så kom jeg over et tips om et merke som heter akg, og fikk akkurat skrevet dem på ønskelisten. jeg er frelst! de sitter utrolig godt på hodet, de slipper nesten ikke ut lyd til omgivelsene, og jeg trenger bare ha mobilvolumet på 50 %. løp og kjøp.

0 Responses to “29”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

