telenor – employing people

den nye jobben min ligger på itfornebu. hver morgen tar jeg ekspressbussen fra sentrum sammen med alle data- og telenerdene. jeg har funnet ut at det er lurest å gå på på jernbanetorget, da får jeg alltid sitteplass. på nationaltheatret blir det med en gang ganske fullt, og på lysaker blir det stappet. en hel leddbuss full av handsfreesett, pc-vesker og nypålagt leppestift. og alle – jeg mener alle – går av på telenor fornebu. en gjeng på minst 50 stykker hver gang, og denne bussen går med fem minutters mellomrom hele morgenen. ca ti avganger i timen, 50 stykker hver gang, ganger to timer (sju til ni). det er 1000 folk bare med bussen. og tenk på alle som kjører eller sitter på med noen (selv om jeg tviler på at det er så mange). og hva med de som kommer seinere, eller de som har fri eller er i svangerskapspermisjon.

jeg lurer på om alle som jobber i telenor, må ha telenor-abonnement. får du sparken hvis du lurer deg til litt netcom?

2 Responses to “telenor – employing people”


  1. 1 Christian Jacobsen april 14, 2007, kl. 9:29 pm

    jøss, velkommen inn i folden🙂

    nei, du kan godt velge noe annet enn telenor til mobil/internett/fasttelefon. du vil i såfall neppe bli den første som gjør det.

    du kan jo alltids legge meg til på intern-msn, om du kjeder deg.

  2. 2 carys april 16, 2007, kl. 8:02 am

    ah, slight misunderstanding. alle utenom meg går av på telenor fornebu.🙂 jeg sitter på to stopp til. jeg og kanskje én til.


Legg igjen en kommentar

