another one bites the dust

klesbutikk på byporten:

ansatt 1: faen, ass, jeg har lyst å finne meg en leilighet.
ansatt 2: kan du ikke bare leie?
a1: det er så jævli dyrt. ei venninne av meg leier en ettroms i gamlebyen, hun betaler fem tusen fem. ha’kke råd til det. men kan kanskje bo sammen med noen, da …
a2 (i fullt alvor): ja, det er kult. blir mye festing og sånn, da, mange sene kvelder. mye bråk. du må bare regne med å bli kastet ut fra et par steder, det er bare sånn det er.
a1: ja. men hadde vært digg å bo alene også. er så kjipt å dele hvis alle bare driter i vaske og sånn.
a2: ja, digg å bo alene. da jeg bodde alene, hadde jeg den ungkarsleiligheten! manchester united-plakater på veggene. og så hadde hadde jeg en arsenal-drakt tredd over doen – pissa lissom gjennom halsen på den hver dag!
meg: det hørtes kjekt ut.
a2: ja, men så flytta jeg inn med dama. kan jeg hjelpe deg?

0 Responses to “another one bites the dust”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

