påsken

på fredag gikk vi tur til østensjøvannet. naboen spilte sivgitar og carys lekte fotograf.

dscn2266.jpg

dscn2277.jpg

har tenkt å kjøpe bil snart – her er cirka nivået vi vil legge oss på:

dscn2300.jpg

på fredag kveld kverket naboen, anja og jeg fire flasker rødvin. lærdalslegene (jeg ser en potensiell realityserie i det aliaset) holdt seg til cola light, som nok var lurt. på lørdag gikk vi en tur i frognerparken med legene og lærdals store sønn, erlend. formiddagssolen gjorde at jeg trodde stillongssesongen var over, men dette viste seg å være en klassisk aprilfeilbedømmelse. i april er det aldri egentlig varmt selv om solen skinner.

erlend testet den eu-godkjente sanden.

dscn2308.jpg

vi varmet oss på kafé m på majorstua. jeg betalte 119 kroner for fem kyllingvinger og ble igjen minnet på hvorfor jeg ikke vil bo på vestkanten. erlend var derimot fullstendig uberørt av snobbefaktoren.

dscn2311.jpg

på søndag spiste vi villsvin i asker, og så ble det plutselig vinter.

dscn2323.jpg

jeg oppsummerer påskeværet slik:

dscn2259.jpg

men hysj, liverpool spiller mot psv nå.

0 Responses to “påsken”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

