tysk eller lesbisk?

denne klassiske leken. hm, hun ser lesbisk ut. ah, hun er bare tysk.

tyske damer har en ting for kort hår. veldig kort. og ikke stilig kort, men åttitallskort, bleiketkort, håkkikort, lyse tupper og mørke røtter-kort, knall rosa på toppen og svart under-kort. og for å forsterke inntrykket går damer med sånne frisyrer alltid i skikkelig kjipe klær. tyskere har også en ting for rare brilleinnfatninger. de er grønne, rosa, har figurer på, kjører en geometrisk stil, de er blå, gule og oransje, og ikke minst: de er runde. anders rogg i pelle parafins bøljeband.

tyske damer, altså. det går bare ikke så bra for dem.

det finnes ikke så mange dametyper i tyskland. hvis den tyske damen ikke er lesbisk / ser lesbisk ut, er hun i andre enden av skalaen. da står hun på tv litt seint på kvelden – kun iført bikini – og sier at hvis du ringer inn og sier et riktig bilmerke på som har bokstaven «o» i seg, får du garantert 500 euro. disse bikiniene avslører ofte mer enn de skjuler (som bikinier jo gjerne gjør, men nå snakker jeg innenfor bikiniens egne rammer). ofte er ikke bikinioverdelen en overdel, men to sånne dusker som janet jackson nå angrer at hun stiftet nærmere bekjentskap med.

nå er jeg her på fjerde uken, og jeg kan bare si at jeg er sjeleglad for at jeg har fått besøk / vært hjemme / skal få mer besøk. uten jevnlig input fra norge vet jeg ikke hva som kunne ha skjedd. worst case scenario er at jeg kommer hjem med gulbleket tysk sveis, med kofferten full av gigantiske ringer og lifesize scary ass dukker som jeg har kjøpt på tv-shop. ikke at jeg ikke hadde hatt råd til det, jeg ringte jo til janet jackson-damen og skrek volkswagen da garantert beløp var oppe i 1500 euro.

0 Responses to “tysk eller lesbisk?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

