mary pat, mary kate, mary francis, tovah

på lørdag dro vi til frankfurt. vi hadde ett mål, nemlig å bruke så mye penger som mulig. reiseforskudd: i love you. iselin skulle egentlig vært her denne helgen, men ¤%&#)Q¤)#&/¤ ryanair kansellerte flighten på grunn av tåke, så da ble det kollegaen og jeg. hvis jeg legger godviljen til, er det kanskje fem butikker i hochheim, der den ene er en euronics-butikk. sist uke var jeg to ganger i en østeuropeisk type matbutikk (rema på tysk er usannsynlig kjipt), så card swiping-abstinensene var til å ta og føle på.

shop-oh-rama i frankfurt. vi kom halv elleve og shoppet hardt i fire timer. jeg fant bukse, to gensere, gave til naboen, film, undertøy og enda en gave til naboen (som jeg håper å kunne ta del i). i, vi må definitivt ta en tur når du kommer, så begynn sparingen med én gang. sightseeing er oppskytt. utenom kanskje der rhinen og mosel møtes, ved koblenz, der vi var i første på videregående. syns jeg husker en poncho.

anyway, jeg flørtet meg til 5 euro avslag på en genser i verdens kuleste butikk. tenk grim og gang med ti. etter shoppingen spiste vi lunch, og la meg bare nevne at i tyskland er det fortsatt lov til å røyke inne. alle klærne mine lukter røyk. deretter brukte vi veldig lang tid på å finne kinoen som viser originalversjoner, og da vi kom dit, var vi så slitne at vi kjøpte billetter til den første og beste filmen. som var music and lyrics med hugh grant og drew barrymore. man, den var dårlig. hugh, please, du er for gammel. du er ikke sexy. ikke gå med de tre øverste skjorteknappene åpne. ikke gå med stramme bukser, selv om kostymeavdelingen sier at du må. disse tingene bør du sjekke før du signerer kontrakten. jeg blir så skuffet, hvorfor må du ødelegge fire bryllup og en gravferd med disse flaue rollene? drew barrymore, derimot, er kjent for flaue roller i flaue romantiske komedier, men siden hun faktisk er sexy – hot, even – har dette en tendens til å komme i andre rekke.
tror det er på tide å komme seg hjem en tur, ble en smule sjalu da hugh fikk kysse drew. ganske lavmåls. heh, hugh kysset drew. det rimer.

men nå tilbake til indesign.

2 Responses to “mary pat, mary kate, mary francis, tovah”


  1. 1 i mars 13, 2007, kl. 10:28 am

    Så det eneste stedet verdt å sightsee til, der har vi faktisk allerede vært? (Med verdens styggeste poncho, I know!) Det gjør det jo utrolig enkelt, (som om det ikke var det fra før), shopping till we’re dropping!

  2. 2 carys mars 13, 2007, kl. 11:18 am

    nei, det er sikkert flere ting å se, men har du sett én kirke, har du sett dem alle.
    fikk nettopp en usmaklig stor telefonregning fra netcom, så mye mulig jeg må nøye meg med å se på mens du shopper…


Legg igjen en kommentar

