hjemme alene

dscn2016.jpg

det lå en fiskesuppe i fryseren, men sånn kan det gå.

4 Responses to “hjemme alene”


  1. 1 Finn Olav februar 28, 2007, kl. 3:23 pm

    Bare en pils? De viste jo Reading-Manchester United på TV3 i går…

  2. 2 carys februar 28, 2007, kl. 11:25 pm

    dette bildet ble faktisk tatt på valentine’s day. det har tatt meg noen uker å komme over det faktum at jeg satt alene på denne kjærlighetens dag, så derfor ble ikke bildet lagt ut før nå.

  3. 3 Øystein mars 3, 2007, kl. 3:40 am

    Jeg ser for meg at det nå ligger en fiskesuppe og en pakke med spansk kyllinggryte i fryseren. Etter en pakke med sørlandschips, en dose Oreo’s, litt sjokolade og en øl er det vel mindre fristende med noe fornuftig kost.

  4. 4 Stranger mars 3, 2007, kl. 1:23 pm

    Jeg er mest sjokkert over at du spiser de der ferdigsuppene. Det er vondt, det.


Legg igjen en kommentar

