victory lane

hanne lore har lagt opp filmmusikken fra days of thunder på fellesserveren på jobb, og guriland som vi mimrer. favoritten må være deal for life med john waite.

filmen er full av klassiske sitater fra den barske, men samtidig myke, cole trickle:

Cole: Claire, I’m more afraid of bein’ nothing than I am of being hurt.

Dr. Claire Lewicki: Boy, you’re very quick.
Cole: You oughta see me drive.

jeg vet ikke om tom var noe sexsymbol i denne filmen, men når han ligger i senga med nicole og forklarer prinsippet om å ligge i rompa på en bil for å få gratis drahjelp frem mot mål (herlig bruk av bil-lingo som et uttrykk for følelser. myk og barsk, myk og barsk), var det ikke i hvert fall ikke ham jeg så på. nicole kidman på begynnelsen av nittitallet … sukk.

filmodaysofthunderr1.jpg

5 Responses to “victory lane”


  1. 1 Milla februar 14, 2007, kl. 11:05 pm

    For min del: helst minus 80-tallsoutfit og håret. Høyvannsbukser er ikke SÅ hett. :S

  2. 2 carys februar 15, 2007, kl. 11:11 am

    hey, klassiske 501 godt dratt opp i livet? …. ok, er enig.
    men husk at jeg var 12, og at det faktisk var 1990. 1990 var egentlig et dårlig år for oss alle, hollywoodkjendis eller ikke.

  3. 3 Milla februar 15, 2007, kl. 10:13 pm

    Det er her jeg priser meg lykkelig for alderen min (noe jeg ikke gjør så ofte). For ung til å huske de traumatiske motene. Eller har jeg fortrengt dem? Sannelig ikke godt å si.

  4. 4 carys februar 16, 2007, kl. 9:36 am

    ja, i 1990 var vel du nettopp født?
    *ond latter*

  5. 5 Milla februar 25, 2007, kl. 3:07 pm

    Shit, at jeg ikke så den der før nå. Virker som om du får siste ord. Neeei, tenk, jeg var seks år da! (Ikke at det er noe bedre, men OK.)

    *furte*


Legg igjen en kommentar

