so 90s

hvis du googler «ironisk blogg» (vel og merke uten anførselstegn. med anførselstegn er jeg ikke fullt så ironisk.), er jeg treff nummer sju. liker ikke helt det. ironi er så nittitallet.

1 Response to “so 90s”


  1. 1 saccarina februar 9, 2007, kl. 11:49 pm

    Hehe. Det var nok jeg som googlet deg på den måten.
    Jeg legger inn poster på sonitus.org, så jeg er stadig på leit etter nye blogger å legge inn på Bloglines. En kjekke måte å finne ukjente på er å google et tilfeldig valgt ord sammen med blogg. I går, eller var det forgårs, var ordet altså ironisk.

    Du skal bare være glad du ikke er en av dem som ble funnet dagen før da jeg googlet «skrammel blogg»🙂


Legg igjen en kommentar

