the metaphorical pantyhose

holy hell så bra seks fot under er. sesong 5 skuffer litt i forhold til tidligere sesonger, men likevel. gårsdagens høydepunkt var claires song of woes om de trange strømpebuksene hun er tvunget til å ikle seg på den crappy vikarjobben hun har mens hun prøver å finne ut om hun fortsatt er kunstner. det aner meg at strømpebuksene symboliserer noe mer enn bare strømbukser her.

ep57_5.jpg

tre episoder igjen, og så er det slutt på hele herligheten. dette er utvilsomt den beste tv-serien som noen gang har blitt laget. sorry, buffy.

6 Responses to “the metaphorical pantyhose”


  1. 1 Stranger januar 30, 2007, kl. 8:36 pm

    Bare vent på den villeste og mest kitchy avslutning EVER. Helt merklich.

  2. 2 carys januar 31, 2007, kl. 9:20 am

    så den på mandag, og den var definitivt rar. men hvordan avslutter man en sånn serie? og hvorfor fikk alle damene stort, hvitt og langt hår da de ble gamle? og hvorfor døde ingen av dem på en morsom måte? og hvorfor kommer jeg ikke inn på bloggen din?

  3. 3 Milla januar 31, 2007, kl. 12:00 pm

    Hadde satt pris på om dere ikke snakka så mye om siste sesong, altså, når jeg ikke enda har kommet dit. Begynner ikveld. Gleder meg nesten litt til å være ferdig nå – SFU har jo for f*** tatt livet av det meste av mitt sosiale liv. (Dog det sier vel mer om meg enn om kvaliteten på serien.)

    Synes forresten det er en killer når Claire leker lesbe med Mena Suvari, kanskje den våteste high school-drømmen i manns evt. kvinnes minne.

    Angela Hayes: «If people I don’t even know look at me and want to fuck me, it means I really have a shot at being a model.»

    (Godt Alan Ball skrev henne inn som litt smartere denne gangen.)

  4. 4 carys januar 31, 2007, kl. 2:06 pm

    ok, skal zipit om siste sesong så lenge.

    oh, jeg vet, hvor hot er ikke suvari. og claire, ever the confus-ed, hun er så bra skrevet.

  5. 5 Milla januar 31, 2007, kl. 2:45 pm

    Bra _skrevet_?

    Shady. Fnis.

    (Anita: She said you were really grossed out by her pussy.)

  6. 6 carys februar 1, 2007, kl. 9:59 am

    jeg lot det være opp til hver enkelt å dra den (å nei, igjen!) dit de ville, og du dro den (nå må jeg gi meg) tydeligvis akkurat passe langt.
    anyway🙂

    Claire: Okay, for the record, I was not grossed out by her pussy. Okay, pussy, per se, does not gross me out. I just didn’t know what exactly to do with it.

    du bør gå til afterellen.com og lese recapsene fra sfu (og lword, for så vidt). recapen fra denne episoden ligger her: http://www.afterellen.com/archive/ellen/TV/sfu/recaps/409.html


Legg igjen en kommentar

