you pathetic joke of a footballer

hvem i h reiser til usa for å spille fotball? hvem forlater m.u., sliter benken i det mest oppskrytte stjernegalleriet av en klubb ever og ender opp i los angeles? «lønnen ikke så viktig, så lenge jeg har full kontroll over sponsoravtalene». bak enhver mann står en sterk kvinne, og i dette tilfellet har hun et drivende og solid a-listebehov, altfor mange solbriller og str. 14 år i klær.
heldigvis har det ikke tatt dem så lang tid å få venner. ser ut som at konene trives i hverandres selskap, og jeg er helt sikkert på at mennene også vil finne noe å snakke om. hvis ikke har jeg et tips: hår.

katie_posh1.jpg

en liten catch finnes dog: kommer tomkat til å konvertere til kabbalah, eller gir bechvic etter for presset og begynner å donere rock and republic- og police-penger til scientologene?

2 Responses to “you pathetic joke of a footballer”


  1. 1 christian jacobsen januar 28, 2007, kl. 2:53 am

    Nå er ikke ferdighetsnivået i National Soccer League (NSL) *så* veldig dårlig; at sporten der borte ikke har sjel, charme eller stil får så være.

    At han er ute av landslaget anser jeg for å være mer politisk enn sportslig, han er fremdeles (i min ydmyke mening) en av Europas beste midtbanespillere, og at han slet benken i Real er vel en underdrivelse? Han hadde vel over 30 kamper i både 03/04, 04/05 og 05/06-sesongene? Han scorer riktignok færre mål enn i United, men det kan vel like gjerne tilskrives forskjellige med- og motspillere, samt formasjonsendringer?

    Er du Unitedsupporter?

  2. 2 carys januar 29, 2007, kl. 1:37 pm

    jeg tror neppe det er noen tilfeldighet at beckham bestemmer seg for å spille i los angeles. hvis la galaxy nå viser seg å være den beste klubben i usa – i couldn’t say, så fører jeg det på listen over tilfeldigheter. vi snakker tross alt om mannen som solgte bryllupet sitt til hello magazine og satte seg på en lilla trone i den anledning.
    han er en fantastisk spiller, det er det som er så synd.

    jeg heier på liverpool🙂


Legg igjen en kommentar

