myspace

det har nettopp gått opp for meg at myspace er en helt genial måte å finne ny musikk på! a little slow, i know, but still. jeg har jo skjønt hvilken rolle myspace spiller for mange artister, at det åpner for nye artister som ikke automatisk får platekontrakter osv., og det er en fantastisk måte å nå masse, masse folk på. jeg har bare ikke koblet helt hvor lurt dette faktisk er … hvis du feks går inn på siden til en artist du liker og sjekker under friends, ligger det masse band og artister som er i tilnærmet samme sjanger. alternativt kan du bare surfe deg gjennom en hel haug med artister og høre på musikken som ligger ute. fantastisk!
i dag begynte jeg med zach braff, hoppet til imogen heap, videre til frou frou, der jeg fant kate havnevik, som samarbeider med produsenten guy sigsworth, som sammen med imogen heap utgjør frou frou.
hvorfor gjorde jeg ikke dette for noen uker siden da jeg skulle skrive ønskeliste?

0 Responses to “myspace”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

