moloko

Flowers blossom
In the winter time
In your arms I feel
Sunshine

Give up yourself unto the moment
The time is now
Give up yourself unto the moment
Lets make this moment last

i går da jeg var i en butikk på oslo city, spilte de molokos the time is now. den minner meg om dansing på club fincken og ruth, og jeg måtte ha den. som tenkt, så gjort.
i dag bryter jeg forresten med tradisjonen: jeg skriver noe i tillegg til å poste den j***** gode teksten. dette er egentlig bare for å gi lille my ingrid noe spennende å lese på jobben. herregud, du er jo ansvarlig for hele landets kunnskap – skulle tro du hadde litt å henge fingrene i! jeg kjenner jeg blir så disillusjonert av å ha venner som jobber i staten.

6 Responses to “moloko”


  1. 1 i oktober 27, 2006, kl. 10:32 am

    Takker, du redder dagen min med litt blogging… Det er ikke tull engang.

    Men, jeg må protestere på at dette kallenavnet brer om seg! En ting er fra søsters… Jo mer jeg hadde protestert desto mer ville det blitt hengende ved meg så jeg har forholdt meg helt i ro. Men det er litt rart å bli kalt Lille My av vennene mine, jeg begynner å bli litt bekymret. Jeg er jo ikke engang særlig liten?

  2. 2 ellen oktober 27, 2006, kl. 11:10 am

    og (den påtatte) bekymringen for landets kunnskapsnivå øker…

    er enig ang kallenavn. får jeg tillatelse til å kalle deg ingrid ute på nettet? ups..🙂

  3. 3 i oktober 27, 2006, kl. 11:28 am

    Bekymring sikkert helt berettiget. Ingrid er finfint🙂

  4. 4 modesty... oktober 27, 2006, kl. 1:01 pm

    Passer bra med hypermimring med tanke på lørdagens planlagte aktiviteter. Det festligste er at den sangen har gått på repeat i bilen på vei til jobb HVER dag denne uken – what a coinkidink!

  5. 5 carys oktober 27, 2006, kl. 1:31 pm

    coinkidink – er det fra grease? den siste sangen, vet du: we go together like a ramma damma damma coinkinink inkidink.
    am i right?

  6. 6 modesty... oktober 27, 2006, kl. 4:29 pm

    dessverre nei – husker ikke hvor jeg hørte det første gang. i’ll be working on that.

    Teksten er forøvrig (og her kan vi alle stemme i!)
    «We go together like
    rama lama lama
    ke ding a de dinga a dong
    remembered for ever like
    shoo bop shoo wadda wadda yipitty boom de boom»

    Men det beste er at noen faktisk har skrevet ned teksten til det beste verset:

    «[Can be broken up into groups]
    Ra-ma la-ma la-ma ka ding a da ding de dong
    Shoo-bop sha wad-da wad-da yipp-it-y boom de boom
    Chang chang chang-it-ty chang shoo-bop
    Dip da-dip da-dip doo-wop da doo-bee doo
    Boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy boog-ed-y
    Shoo-by doo-wop she-bop
    Sha-na-na-na-na-na-na-na yip-pit-y boom de boom
    Ra-ma la-ma la-ma ka ding-a de ding de dong
    Shoo-bop sha wad-da wad-da yipp-it-y boom de boom
    Chang chang chang-it-ty chang shoo-bop
    Dip da-dip da-dip doo-wop da doo-bee doo
    Boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy boog-e-dy
    shoo-by doo-wop she-bop
    Sha-na-na-na-na-na-na-na yip-pit-ty boom de boom

    [Guys]
    A wop ba-ba lu-mop

    [Girls]
    A wop bam boom»

    so if anyone’s bored: start singin’ and learnin’ by heart!


Legg igjen en kommentar

