nå har jeg fanden meg sitter foran dataen siden kvart på åtte i dag tidlig (må ta med at klokken nå er kvart på seks, hvis ikke er jo poenget litt lost on you)! derfor gidder jeg på ingen måte poste noe på bloggen i dag. nå skal jeg hjem til middag på bordet, den sløve fredagsrødvinsfylla og den gudjammerlige ivar dyrhaug og hans evige luftgitarspilling.

good weekend, mah peeps.

2 Responses to “”


  1. 1 strangerinsweden oktober 21, 2006, kl. 10:36 am

    Men Ellen, har du ikke fått med deg at Ivars syngelek er byttet ut med det pinligste programmet jeg har sett i dette årtusen, hvor Synnøve Svabø er en slags parodi på seg selv på nittitallet og lurer kjendiser?

    Jeg tenker på 1994, da Synnøve gjorde denne karakteren i Petter Nomes nære show Rondo. Ah, 94 – da vi enda syns at Petter Nome var enormt karismatisk.

    Kan du huske at Rondo var det første programmet med webside? Sånn ca fire ganger i hver sending så Nome inn i kamera og sa noe i retning av:

    «Du kan gå inn på w-o-r-l-d w-i-d-e w-e-b og lese mer. Adressen er:

    Hååååååå
    Tee
    Tee
    Peeeeeee

    Kolon

    Skråstrek
    Skråstrek

    Dobbelt-w
    Dobbelt-w
    Dobbelt-w

    Punktum

    NRK

    Punktum

    Ennnnn
    Oooo

    Punktum

    Programmer

    Skråstrek

    Underholdning

    Skråstrek

    Rondo

    Skråstrek

    Index

    Punktum

    Hååååå

    Teeee

    Emmm

    Elllll

  2. 2 ellen oktober 26, 2006, kl. 4:23 pm

    i 1994 var jo synnøve morsom. akk, 12 år og flere grå hår siden (jeg disser ikke grå hår, jeg har faktisk begynt å få en hel del selv). programmet er noe av det flaueste jeg også har sett, vi zappet kjapt videre. aner vi en fremtidig helsprekk i nrks høyt elskede gullrekke?


Legg igjen en kommentar

