ny sesong

stillongssesong, altså. den startet i dag. 3,5 grader utenfor kjøkkenvinduet, det ble et must. jeg må bare slå et slag for stillongsen. hvilket annet plagg kan du ta på deg som regulerer kroppsvarmen så godt? en helt tynn bomulls- eller ullstillongs viser ikke noe sted, den tar ikke plass, den trenger ikke være moderne, den bare gir god varme. her må jeg nesten legge til enda et punkt i listen over hvorfor naboen og jeg passer så godt sammen. de av dere som kjenner til mitt lidenskapelige forhold til stillongser, kan virkelig verdsette disse kommentarene fra henne:

– jeg elsker stillongs.
– stillongs er digg.
– det er så herlig og varmt å gå med stillongs.
– er det kaldt nok til å gå med stillongs i dag?
– jippi, endelig kan jeg gå med stillongs.
– stillongsen min er ikke så veldig sexy, altså.
– stillongsen min er ganske slitt, altså.
– det er ikke sikkert du kommer til å like stillongsen min. den sagger skikkelig i rompa og får sånne store knær.
– stillongsen min kostet 20 kr på spar.
– noen synes at stillongs klør – jeg skjønner ikke hva de snakker om.

5 Responses to “ny sesong”


  1. 1 strangerinsweden oktober 17, 2006, kl. 12:02 pm

    Jeg har bare en kommentar: stilongs er for folk som ikke har problemer med å kneppe buksa fra før av.

  2. 3 strangerinsweden oktober 17, 2006, kl. 2:11 pm

    Stilongs gjør buksa trangere, det er bare det. Jeg blir svett bare jeg tenker på det.

  3. 4 Liz oktober 17, 2006, kl. 3:19 pm

    Selv foretrekker jeg halvtykke strømpebukser. De passer både til skjørt og inni andre bukser.

  4. 5 ellen oktober 17, 2006, kl. 3:57 pm

    liz, jeg ser poenget ditt. personlig faller jeg inn under kategorien aaaltfor-lesbisk-til-å-gå-med-skjørt.
    leve stereotyper og den tryggheten de gir oss.


Legg igjen en kommentar

