my date with jessica

sterkt inspirert av cili i sverige klikket jeg meg inn på kjendislikhetsfinneren (fint ord, btw). jeg tør påstå at resultatet ble meget fordelaktig for naboen.

resultatet for naboen tilføres i tillegg en u-sann-synlig grad av dybde når man ser det i forhold til dette.

at jeg ligner på hun ene i grey’s anatomy, er jo heller ikke bare vondt. helt sikkert capsen min som gjorde det.

akk, tenkt de livene vi kunne hatt!

2 Responses to “my date with jessica”


  1. 1 Øystein oktober 15, 2006, kl. 3:53 pm

    Dere var heldige!

    Jeg derimot, har nettopp kjørt testen – og jeg er vissnok mest lik de mer eller mindre, dvs. mest mindre, kjente personlighetene Aki Hakala, Park Chan-Wook, Barry Levinson, David Grossman, Matti Vanhanen og Philip Seymour Hoffman. Dessuten Donald Rumsfeld og Rudi Guiliani.

    Møkkatest.

    Eneste likheten jeg har med de overnevnte er at vi alle har briller.

  2. 2 ellen oktober 17, 2006, kl. 8:18 am

    veldig mulig at brillene føkka med testen. den så ikke ansiktet ditt for bare brille, for å si det sånn.


Legg igjen en kommentar

