fjasebladet

OH MY GAWD THIS MAKES ME SO HAPPY!!!

jeg skal offisielt slutte å lese dagbladet. da de kjørte den stygge morfarbarn.com-reklamen fjor (over to føkkings helsider i magasinet), sverget jeg ved integriteten min at jeg aldri skulle kjøpe papirutgaven mer. dette har jeg faktisk nesten klart, three editions short. men jeg er jo ikke noe perfekt menneske, tvert i mot er jeg et menneske som liker å ta en femminutter på jobben og lese aviser på nettet. feks dagbladet. men nå er det slutt. målet er å få dagbladet.no ut av adresserullegardinlisten i nettleseren i løpet av neste uke.

0 Responses to “fjasebladet”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

