nr 7!

ok, jeg hadde helt glemt den viktigste babyen av dem alle. etter flere måneders venting, neglebiting, undring, svetting. endelig. hollywoods nye prinsesse, som skal arve kongeriket (eller kanskje ikke, siden faren sparkes av paramount).

060906mapr01.jpg

gleder meg til bladet dumper ned i postkassen min. og fysøren som hun ligner på moren. aner vi en remake av dawson’s creek om ish atten år? datteren til michelle williams kan spille hun som michelle williams spilte, sønnen til gwen stefani kan spille pacey, david lettermans sønn kan spille dawson (si fra hvis noen har bedre forslag), og så må de skrive inn en frigjort, biseksuell rolle til brad og angelinas datter. oh, og en white trash-type til britneys sønn.

etter hele greia om at hun ligner på moren, og at de må lage en remake av dawson, så jeg dette bildet.

ah, så det er bjørk som er moren. visste det var noe muffens.

2 Responses to “nr 7!”


  1. 1 strangerinsweden september 6, 2006, kl. 9:17 pm

    Vittig bilde, det ER bjørk! Men hva er det med Toms bein, hvordan er det han sitter?

    Ps: jeg tror du må komme deg hjem før du skifter legning og finner en rørlegger på sinsen som vil sette barn på deg. Jeg var og så på baby i går og på et tidspunkt så sa mamman til meg: Vi visste inte vad vi gikk till, med desperasjon i stemmen som det er vanskelig å ta feil av.

    Jeg bare sier det.

  2. 2 strangerinsweden september 6, 2006, kl. 9:18 pm

    heh. ok, det var katies bein, jeg trodde det midterste beinet var tomses.

    burde kunne endre sine egne kommentarer selv på andres blog, vel?


Legg igjen en kommentar

