no thanks

Guy #1: Yeah, I was reading this Jehovah’s Witness pamphlet this morning, and apparently they believe that only 144,000 people will get into heaven. The rest don’t go to hell; they’re just unconscious.

Guy #2: That doesn’t sound so good. You gotta think, out of the 144,000 least sinful people on Earth, most of ’em are going to be ugly. I’d rather be unconscious with the hot chicks.

jeg må si meg enig. sist uke ble jeg møtt av tre smørblide jehovas vitner-damer på t-banestoppet mitt. dette kaller jeg aktiv frelsing. godlia, liksom. og hvorfor er det alltid så lett å se det på dem? uansett hvor mye de prøver å blande seg inn med crowden, så er det vel noe med å stå og dele ut små brosjyrer med bilde av scary a4-mennesker på som avslører dem. det var ganske moro å gå hånd i hånd med jentekjæresten akkurat da.

0 Responses to “no thanks”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

