karma?

på fredag skulle jeg til bergen rett etter jobb. jeg hadde tatt med meg paraplyen min på jobb, en stor sak fra blodbanken. den ser ut som en golfparaply, kan ikke slås sammen eller reduseres i størrelse på noen som helst måte. av en eller annen grunn valgte jeg å ta den med meg fra jobb. på vei til flytoget slår det meg at jeg ikke har noe sted å legge den. den er for lang til bagen, den kan brukes som våpen, ergo er håndbagasjealternativet uaktuelt, og no way om jeg hadde gidda til å sende den som spesialbagasje. det jeg gjør, er å sette den mellom en rad med oppbevaringsskap og veggen, langt inne i et hjørne. sorry, bruk og kast, i know, men uansett. i ettertid kom jeg på at jeg kunne levert den til hittegods og forkledd den som – ja – hittegods. anyway, jeg sjekket på mandag om den stod der enda, det gjorde den seff ikke. og i dag på vei til jobb PISSREGNET det. vi snakker hunder, katter, åpne sluser, himmelen faller ned, gud gråter og alle andre metaforer.

trøsten er at et eller annet sted står en uteligger under en blodbankenparaply og smiler for seg selv.

0 Responses to “karma?”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

