eureka

jadda, fant plutselig ut at det lå et par kommentarer og ventet på godkjenning. så jeg godkjente dem liksågodt alle sammen. det bør jo være en innstilling jeg kan hykke av for, slik at jeg slipper å godkjenne dem etter hvert? finner den sikkert.

ellers er verden tilbake i balanse. naboen har kommet hjem fra en omfattende rundtur i sverige og norge, og i tillegg til kyss, klapp og klem vanket det jammen brus og snus også. visste dere at general porsjon maxi er svensk for general porsjon large?

skal i bryllup i bergen til helgen. min gode venninne ruth skal inngå partnerskap med lene, og de har invitert rundt 140 gjester til fest på fincken. et annerledes bryllup, mao. vil gjerne skvise inn mest mulig i løpet av de to korte døgnene vi er der, men det gjenstår å se hvor mye tid vi får. f.eks ikke veldig sannsynlig at vi står opp klokken ni på søndag og turer ut til danmarksplass for å se på mitt første hjem i bergen. ingrid og jeg satt og mimret om innflytningsfesten vår i søndre skogvei (eller søndre SKOLEvei, som gaten først ble omtalt som …). for en fantastisk fest det var. husker larsi på gitar (baby when you’re gone med bryan adams og mel c og back for good med take that – begge gjengangere der en periode), en svært vellykket punsj og 96 % på kjøkkenet. det er egentlig alt jeg husker. possibly pga 96 %-en.
anyway, i digress.
ender helt sikkert opp med at vi sjekker ut ett på tolv, spiser frokost og drar på fløyen.

0 Responses to “eureka”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

