touch me

etter to år foran pcen kan jeg endelig si at jeg kan touch-metoden. eller i hvert fall en variant av touch-metpden. jeg bruker ikke alle fingrene, og jeg skriver sikkert ikke allverdena fort, men jeg kan se på skjermen når jeg skriver uten å gjøre så veldig mange fiel.
når jeg tenker på touvh-metiden, tenker jeg alltid på de utrolig innholdsrike og morsomme økonomi-timnene med hoff i første klasse på vår alles kjøre svgs. for en super lærer hun var! jeg var rimelig flink til å holde frustrasjonen flasket opp, mens synes å huske at for gro var dette en noe vanskelig opogave. hehe. good times. jeg har fortsatt det diktet gro skrev til med om julen. henger på kjøleskapet. skal ta bilde av det i kveld, legge det ut i morgen. det er skrevet ut på sånn kult, stripete papir, annenhver blå og hvit linje, og med hull i kantene. hvis du ikke lykkes som lege, gro, må det være godt å vite at du alltid kan falle tilbake på diktertalentet ditt.

0 Responses to “touch me”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

