på hell

218257273_e458e3414b.jpg   218257280_3589f71410.jpg

sommeren er vel på hell, selv om oslo fortsatt er ganske varm. ikke at jeg får det med meg, jeg sitter på et særdeles godt avkjølt kontor i genser og bukse.
ingrid og jeg var impulsivt ganske sporty i går (til oss å være, husk at alt er relativt). planen var å ølle i sola, men vi bestemte oss for å gå tur i sola i stedet, så vi gikk to runder rundt sognsvann. fikk selskap av brann (som i fotball) et lite stykke. flust av pene mannebein og -rumper, men ingrids forslag om å jogge etter dem rant kjapt ut i sanden. eller vannet, haha.
anyway, tok bilder som bevis.

3 Responses to “på hell”


  1. 1 Ingrid august 2, 2006, kl. 3:57 pm

    Tilføyelse: Toppløs dame som stod paralysert og stirret ned i vannet, to meter (og godt synlig) fra stien…

    Av en eller annen grunn utelatt nå, men hun fikk ihvertfall oppmerksomheten din igår🙂

  2. 2 Tomas & Linn august 2, 2006, kl. 6:09 pm

    Er litt imponert ja…
    flinke dere er!🙂

    ha en fortsatt fin sommer, så sees vi jo i september.

  3. 3 ellen august 7, 2006, kl. 9:04 am

    ingrid: vel er jeg enkel, men ikke så enkel …–>


Legg igjen en kommentar

