detgåriett


hallo, dagene flyr. jobbing i høyt tempo, overtid for harde livet. rekker aldri hjem før etter seks. i ettermiddag kommer det folk for å se på badet, styret har seff brukt over et halvt år på denne prosessen. oppussing i regi av borettslag tar tydeligvis tid. men det blir veldig bra, gleder meg til membran. folka i 1. etasje solgte lik leilighet for 1 350 000, noe som lover bra for meg i 7. med utsikt. ganske solid prisstigning på ett år. og med nytt bad blir det mer. kjekt å eie, altså.
jeg har nå begynt å merke medaljens bakside med å være sammen med en førskolelærer: sykdom. skikkelig grumsen i halsen, rar i kroppen og tett i hodet. det siste kan dog skyldes andre forhold. anyway, ble i går forberedt på at jeg kom til å få omgangssyken minst to ganger i året, pluss et par influensaer og forkjølelser. kjenner jeg blir litt kvalm bare ved tanken …

0 Responses to “detgåriett”



  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

