love is in the air

ymse-013.jpg
ska sei! fineste naboen i femte etasje. en ekte drabantby-romanse à la «har ikke jeg sett deg i vaskekjelleren?».

i morgen er det klart for vårens venners-venners-venners-fest. jeg står på en liste. tror aldri jeg har stått på noen liste før. føler meg faktisk veldig spesiell og unik. det er en maskefest, og etter å ha vært innom talløse ideer rundt livvakt, b-gjengen og djevelsk sexy og svart engel, har vi endt på vanlige klær og type zorro-maske. lenge leve forfengeligheten (og ikke minst latskapen). i kveld blir det kick off med skeive filmer – er aktivt og frivillig stabmedlem som støtter saken, må vite.

og så er det sol og atter sol i oslo! utepils på tøyen til halv ti i går kveld, helt herlig. jeg har gått fra stillongs til t-skjorte på cirka tre uker. ikke rart vi er opptatt av været i dette landet. i morgen skal naboen og jeg til byen for å kjøpe masker til tidligere nevnte maskefest, og minst to timer skal tilbringes på en gressflekk i en park med en is.

2 Responses to “love is in the air”


  1. 1 Tomas & Linn mai 6, 2006, kl. 12:25 am

    høres bra ut!

    kos deg på gressflekken, og ha en strålende helg!

    -Linn-

  2. 2 Øystein mai 6, 2006, kl. 11:55 pm

    Herlig med vår og forelskelse!–>


Legg igjen en kommentar

